Thursday, October 3, 2013

keep pray, everything will be good

salam
بسم الله الرحمن الرحيم



erm, hari ni ada program khidmat masyarakat and group aku buat camping. actually, aku risau sebab keadaan cuaca sekarang. dengan hujannya. disebabkan aku high com, aku takut kalau ahli-ahli group aku tak selesa. susah. merana.  

"ya Allah, bantulah kami, berilah kami peluang untuk laksanakan program ini dengan jayanya. dan  juga keselamatan yang terjamin."

people keep asking why we dont do anak angkat. its much better. benda dah jadi. we just proceed with the plan. sebak jugak. rasa jugak nak give up. tapii.. kalau aku tak kuat, macam mana orang bawah aku nak kuat. 

keep pray and smile, Asma. everything will be good. ada hikmah disebalik semua yang terjadi. we learn form mistakes.

till then.

0 mangsa x bersalah:

Post a Comment