Friday, February 10, 2012

SEHARI DI SEKAYU

salam 
 بسم الله الرحمن الرحيم

hye peeps. aku dah lame x update blog neyh. tu pun kalau perasan la. hehe. and FYI this is my first entri in 2012. kire pembuke tahun baru even dah nak masuk bulan dua dah pun :)

ok, back to the story. sehari di sekayu. guys, aku kat ipg sekarang. so, bile time weekend je, memang akan borink gila lah! and one day tuh, disebabkan keboringan yang melampau, aku and member2 yang laen plan nak jalan. tapi, kalau diikutkan tu, aku yang start plan. heheheh :p aku ingat lagi tarikh dye 4/2/2012, hari sabtu.



insan-insan bertuah yang join gi sekayu ney wann, gijoe, beeha, abby, yan and aku. best sangat! and tambah lagi, 1 group from ALAM. so, kire konvoi due kete lah. kitorang memang enjoy gilak2. korang layan lah pic2 neyh :)
















ok. cantik kan view dye?? kire aku fall in love at first sight lah. ney je pic yang aku leh kasi tengok. yang laen censored sikit. heheh. adios! *peace yawww

0 mangsa x bersalah:

Post a Comment