Sunday, July 8, 2012

TIPS UNTUK CANTIK

salam 
بسم الله الرحمن الرحيم

hye peeps. tajuk nak cantik je kaan. before i proceed with the contents, let me show uolllsss pictures of beautiful and gorgeous ladies ;p zaaaasssss..









korang nak ke kulit bersih, suci mulus macam Dato' Siti, Heliza and artis-artis korea kat atas tuh?? lupekan jelaahhhh... hehehe.. JK

TIPSNYE; 

PASTIKAN korang buang semua rasa malas untuk mendapatkan kulit yang cantik tu ;p nak kulit cantik kaaaannn. so, kenalah usaha lebih. cantik bukan datang sendiri. cantik perlu dijaga. rajin-rajinlah korang buat facial kat muka, beli produk yang sesuai. buang duit??? haaaaa... tonyoh la dik kulit muka ko tu dengan sabun basuh. kuakuakua. lagi satu tips yang aku pernah dapat untuk muka kelihatan berseri ialah rajin mengambil wudhuk. insya Allah, dengan keberkatan air wudhuk tu, muka korang akan kelihatan lebih ceria, bersih dan tampak berseri-seri. 

tu je yang dapat aku kongsi hari ni. tata titi tutu. wallahua'lam.




hurm?? agak...

0 mangsa x bersalah:

Post a Comment