Saturday, September 28, 2013

weekend with Arbutin face mask

salam
بسم الله الرحمن الرحيم

hye peeps. weekend ni aku sorang-sorang. tsk tsk. sangat terasa kehilangan insan-insan yang balik okayyy. :'( pagi tu ok lagi sebab sangat busy siapkan assignment. sepagi ber'buku besar' @ big book.



bila dah lepas zohor tu kerja dah siap. mak aiii. nak buat ape eh?

disebabkan aku tak keluar bandar n aku pun tak tau nak buat ape sorang-sorang kat bilik, then it comes to my mind. why not aku ambil masa ni untuk manjakan muka aku. haha.

aku suka beli face mask. sebab ape? sebab paket die comel.



made in korea gitewww. tapi grab dekat guardian je. suka beli face mask tapi jarang pakai sebab terlampau busy. ada lagi beberapa dalam robok (almari/locker) heee..

ok, back to the story. bila dah buang mask tu rasa macam... erm, suka la. sebab kulit muka ni rasa lembut. tapi serious masih lagi tak dapat menandingi mask hansaegee. hee.. i still have hansaegee face mask in my robok. pheww.. stock dulu-dulu..

kalau minat cari je kat guardian or watson. banyak giler yang comel.  but then, kena ambil precaution jugak sebab tak semua sesuai dengan kulit muka kita tau. senang je sekarang, nak pakai tengok la belakang paket tu cara nak pakeynye.

and lastly, kulit muka aku ni xdela flawless macam retis. tapi aku suka je pakai benda-benda alah ni. hee. bior la kulit kita teruk pun, tapi at least kita ada effort kot nak jaga muka. *ok, ditampar*



ok done for today's cot cet. till then :)





0 mangsa x bersalah:

Post a Comment