Friday, August 12, 2011

Diari Ramadhan_hari ke 12 [berbuka puasa di dataran Syahbandar,Terengganu]

salam

 بسم الله الرحمن الرحيم

take note, kitorg buka pose ney semalam lagi, tapi dek keletihan yang melampau, dan terlampau, x mampu lah aku nk post malam semalam ye.

ok, pada tanggal 11 ogos, aku dan 4 lagi member kuar untuk ngantor member kitorang, zetty ke bus stand. n alang2 tu, kitorang buke pose sekali dulu la, di dataran Syahbandar. yang best nyer dekat sini, ade bazar, memang besar arh! too many choice until i didnt know what to choose ;) then, after meronggeng beli makanan 2,kitorang pilih port best2 nak berbuke.

ney haaa port kitorang. [atas ney sheda and zetty, sweet roomate]

dorang ney memang suke mesej pon, sampaikan snap pic pon x perasan. ok, balik kepada cita kiterr. aku sebenornye agak terkejott sebab yang buke pose kat sini, bukan je golongan muda mudi macam aku neh! even family pon ada wooohh. dorang bawak tikar and nasik dari rumah. ibarat kata macam picnic kat sini ar..

2 haaa... ramai giler kottt

sekali imbas, gambar kat atas tu macam dah dekat oversea dah. ye ar, duduk atas rumput, makan sesame. siyez, aku x penah jumpe macam ney kat Malaysia, and this is for the first time keyh. kat terengganu. 1 lagi sebab aku terkejot, kat kedah xde kot bende alah neh, bukak pose ramai2 kat bandar. kalau restoran ke hape 2 laen citer ar.. ney atas rumput!!! hehe. the uniqueness of terengganu.. [for me laa] and lagi 1, kalau korang nak tawu, dibawah langit biru kat belakang tuh, laut oooo. cantik sangat view dye :)

yang berbumbung putih 2 bazar :]

after melantak nasik yang ok-ok laaa 2, kitorang gerak sesame gi surau berdekatan. solat maghrib before antor si zetty gi bus stand. alhamdulillah, dah kenyang....

muke beriman lepas solat. muahahaha :D

then, barulah gerak g bus stand antar zetty. sedih gak ar mase tengok dye naek bas 2. bukan hape pon, HOMESICK kotttt.... uwaaaaa!!! nak balek jugak. [sabor yerr cheq asma] before tu, singgah mcd dulu, bungkus untuk sahurrrr

anis and farah [my beloved statemate]

me and sheda. [boloknye haku]

elok je zetty naek bas, kitorang terus gerak gi GIANT, jalan-jalan cari barang. fuh!!! giler kelabu mata dalam giant. mana taknya, lepas satu, satu kasut aku try, nasib orang ramai jerr. kalau x, malu dah aku dek tenungan akak yang keje kat kedai kasut tuh. heheh. serious mind blowing and affordable girls. NAK!!! tetapi.... aku x beli pon, sebabnye, dah plan nak kuar lagi ngan zetty next week.. waaa, x sabar nak kuar shopping barang2 raya. hehe. wokeyh, gambar kasut2 2 x la pulak ambek semalam, next week lah yeee. :] 

tata titi tutu ^.^






2 comments:

  1. wahhh best2x!!! nanty nak bkak pose ngn asma gak..hehe..eh2 asma knal eh anis tu? try tanye dye knal tak mirah?nuahaha~~^^

    ReplyDelete
  2. jom2!! hehe.next year la plak kot.insya Allah, klu umo pnjang.dye knal la mirah.nyah ngn dye kat cni knal mirah. x sbar la nk jmpe kamoo. t kite meronggeng same2 lak ea. hehe

    ReplyDelete