Saturday, October 8, 2011

WEDDING OF THE YEAR

salam
 بسم الله الرحمن الرحيم

hye3 guys!! tajuk ambek haaa.. WEDDING OF THE YEAR lagi.kuakuakua.saje nak bagi gempak sikit. actually WEDDING MY BELOVED AUNT. :D bertarikh 1 oktober 2011.alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar dan dengan sekali lafaz Nur Suraya bt. Ahmad telah menjadi isteri kepada Muhammad Mustaqim b. Adimat. eh, tah betol tah ke idak name pak ndak aku neh.sory pak ndak kalau salah.hee.ok, actually aku hampir2 x leh balik mase wedding mak ndak aku neh.sebabnya clash dengan projek gerko.huhuhuhuhu.nangis amek kau.nak jugaakkkk balik.last2,dapat jugak balik.x sempat tido kat rumah pon.balik just untuk kenduri je.sampai kampung mase subuh2 rembang.then,malam 2 terus nek bas balik ke terengganu.tapi,macam mana sekalipon,aku puas ati sebab ade mase kenduri 2 even terlepas jugak laaa scene akad nikah 2.sob3 T-T ok, kat bawah neh ade pic2 sume :)


bersama dengan family kedua belah pihak.so suwittttt.heheh.tambah2 budak comel berbaju biru sebelah mak ndak aku tuh, alisya namenye..haei,macam nk cubit2 je pipi dye.actually dah banyak kali aku latam pipi dye.haha..comell sangat sape suruh.buat ayat kejam.hiii


merpati dua sejoli, terbang mencri reda Illahi..amiiin..moga pasangan ini kekal hingga ke anak cucu :)


haaa..dari kiri,pak ndak,tok, tok wan and mak ndak.tok wan aku x berape sihat 2.baru je lepas operate kaki dye.


mase tengah makan.nyum3.*muke nak melahap something


besan bersama besan.omo omo omo :3


sweet couple and their besties


with the other side of family.comell2 blake.

this one,pic dekat bilik,before dorang bukak lampu..


jajang!!! this one after bukak lampu..cantik sangat lah hai..suke plak aku nengok..x berkedip mate.macam jakun pulak rase.@-@


ok.sampai sini aje..sayang kamoo m.ndak.she's my aunt, my besties, my mom kinda and ape lagi eh..tapi yang paling penting aku sayang dia.hehe.that's why lah aku sanggup balik x sampai 24 hours.ok jumpa lagi deh.

tata titi tutu ;




0 mangsa x bersalah:

Post a Comment